Respons kon beter
Met 3.700 medewerkers, waarvan 70% rijdend personeel, is het een uitdaging om iedereen goed te bereiken. Rijdend personeel ontvangt een schriftelijke vragenlijst op het thuisadres, maar de respons kon beter. Daarom huurde HR-adviseur Debbie Dijkhuis bij Esprit ICT iPads met standaarden voor 30 locaties. Medewerkers konden zo in de pauze of na hun dienst de vragenlijst ter plekke invullen.
Uitdagend
Debbie: “Ik heb Esprit ICT ervaren als samenwerkingspartner die betrouwbaar, praktisch, flexibel en klant- en oplossingsgericht te werk gaat. Op de dag van levering en ophalen waren er wat last-minute wijzigingen. Esprit ICT pakte het direct goed op en zag dit als uitdagend in plaats van hinderlijk.”
De inzet van de iPads heeft bijgedragen aan een hoge respons (66%) en toename van het aantal digitaal ingevulde vragenlijsten. GVB was dan ook heel blij met het resultaat.