Over betalen

Huren bij Esprit ICT betekent naast flexibiliteit tevens gemak. Daarom zetten we hieronder de antwoorden op de meest gestelde vragen voor je op een rij. Vind eenvoudig en snel het antwoord op jouw vraag. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.

Betalen

Kan ik op rekening bestellen?

Esprit ICT kent betalingscondities aan bedrijven toe op basis van gegevens van kredietbeoordelaars. Die betalingsconditie kan variëren van vooruitbetaling tot en met 30 dagen op rekening.

Rekenen jullie een borg?

In sommige gevallen—bijvoorbeeld bij een eerste huur—wordt er om een waarborgsom gevraagd. Deze is gekoppeld aan de waarde van de gehuurde apparatuur en krijg je na het retourneren vanzelfsprekend teruggestort. Indien van toepassing zal een van onze verhuurspecialisten contact met je opnemen om dit met je te bespreken.

Wat is de betalingstermijn?

De betalingsconditie kan variëren van vooruitbetaling tot en met 30 dagen op rekening. Bij lange termijn verhuur wordt per 13 weken vooruit gefactureerd.

Kan ik ook pinnen of afrekenen bij afhalen?

Kom je de goederen zelf ophalen in Veenendaal en betaal je niet op rekening? Dan is het gewenst dat je vooraf het bedrag aan ons hebt overgemaakt, want contante betaling of betaling via creditcard is niet mogelijk. Je kunt op onze locatie in Veenendaal eventueel via internetbankieren het bedrag alsnog voldoen.

Hoe neem ik contact op over facturen en betalingen?

Doorgaans ontvang je de factuur in de week na de levering. Bewaar deze factuur zorgvuldig. Indien je een vraag hebt over facturen of betalingen, stuur deze dan voor een snelle en juiste afhandeling naar verhuur@detron.nl. In de regel zal deze binnen 1 werkdag beantwoord worden.