Niet gevonden wat je zocht?
We helpen je graag verder. Bel 0318 558 558 of stuur een mail naar verhuur@detron.nl
Huren bij Esprit ICT betekent naast flexibiliteit tevens gemak. Daarom zetten we hieronder de antwoorden op de meest gestelde vragen voor je op een rij. Vind eenvoudig en snel het antwoord op jouw vraag. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.
Om je optimale flexibiliteit te geven heb je bij ons altijd drie opties:
Onze verhuurspecialist stemt graag met je af wat in jouw situaties de meest passende oplossing is.
Blijkt je behoefte permanent? Geen probleem. Vraag naar de overnameprijs van de gehuurde apparatuur. Eventuele toevoegingen of andere aanpassingen zijn bijna altijd mogelijk.
Mocht je hardware zelf willen retourneren dan kun je sowieso tijdens onze openingstijden bij ons terecht. Vaak zijn projecten en evenementen alleen net even iets meer onvoorspelbaar dan verwacht. Passen onze openingstijden niet in jouw situatie, neem contact met ons op om dit af te stemmen.
Mocht je apparatuur later dan afgesproken retourneren, dan is dat meestal geen probleem. Graag horen we dit zo snel mogelijk, aangezien de apparatuur mogelijk opnieuw ingepland is voor verhuur. Mocht de huurtermijn worden overschreden dan rekenen we daarvoor extra huurkosten.
Nee, dit is niet nodig. Na terugkomst wordt alle data standaard door Esprit ICT gewist. Mocht je een “gecertificeerde wiping” nodig hebben dan kunnen we je een 100% veilige gegevensverwijdering aanbieden. Deze voeren we uit middels specifieke software welke o.a. door de AIVD is goedgekeurd. Vervolgens ontvang je een certificaat als bewijs. Vraag je contactpersoon om een prijsopgaaf.
Het formateren van de data op de hardware doen we om privacy redenen. Mocht je geen back-up hebben gemaakt en de gegevens toch nog nodig hebben, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen dan ons best doen om een eventuele recovery mogelijk te maken.
Gebruikssporen en slijtage worden bij ons niet aangemerkt als schade. Mocht er sprake zijn van beschadigingen als gevolg van onzorgvuldig gebruik, dan wordt dit gerekend als schade en worden de kosten aan je doorberekend. Mocht de apparatuur tijdens de huurperiode erg vervuild raken, dan zijn we genoodzaakt de schoonmaakkosten in rekening te brengen.
We helpen je graag verder. Bel 0318 558 558 of stuur een mail naar verhuur@detron.nl